Zaznacz stronę

Kurs tworzenia dochodów pasywnych
na bazie własnej wiedzy

Twórz dochody pasywne dzięki własnej wiedzy. Dziel się pasją, miej z tego frajdę i zarabiaj!

Czy wiesz, że:

– Masz unikatowe doświadczenie i wiedzę
– Możesz zarabiać na własnej wiedzy
– Posiadasz niesamowity potencjał
– Spełnienie jest właśnie w Tobie!

Na wstępie chcę powiedzieć Ci coś ważnego: każdy NOWY kurs, który tworzysz jest po to, aby TESTOWAĆ. Nigdy nie wejdziesz na rynek z idealnie doszlifowanym produktem. Pozbądź się poczucia, że Twój kurs ma być na starcie IDEALNY – absolutnie NIE! Rynek szybko go zweryfikuje i O TO WŁAŚNIE CHODZI we wstępnej fazie. O INTERAKCJĘ z Twoim klientem. Dopiero sprawdzony, zweryfikowany i zmodyfikowany kurs może stanowić podstawę pod automatyzację a docelowo dochód pasywny. Niby proste a jednak zupełnie zmienia nastawienie i podejście do tworzenia Twojego kursu online. 

Zobacz moduły kursu, który wzniesie
Cię na wyższy poziom kreatywności!

Poznaj 5 kroków, które dzieli Cię od stworzenia swojego źródła przychodu:
Twojego pierwszego infoproduktu

ANALIZA
krok 1

W tym etapie zajmujemy się analizą Twójego zasobu i możliwości. Wychodzimy od Twojego doświadczenia, wiedzy i unikalnych wartości. Zaczynamy od Twojego DLACZEGO, które będzie motywatorem do realizacji Twojego kursu online, produktu lub infoproduktu. To właśnie na tym etapie poczujesz swoją misję i wizję.

IDEALNY KLIENT  krok 2

Na tym etapie dookreślamy IDEALNEGO KLIENTA: Z kim chcę pracować, na jakim poziomie, na jakich warunkach i za jaką cenę. Przechodzimy przez mapę empatii, odkrywamy problemy naszego klienta. KIM JEST Twój idealny Klient? Ważne jest również GDZIE jest Twój idealny Klient. To można zweryfikować na różnych poziomach tworzenia kursu jednak w tym momencie najlepiej stworzyć konkretne założenia. Tutaj wypełniamy MODEL VERSUS, który uświadamia co i jak należy wykonać.

STRATEGIA
krok 3

Tutaj patrzymy na wszystko z lotu ptaka. Po określeniu swojego DLACZEGO czyli wewnętrznego motywatora, który wskaże Ci kierunek był czas na dookreślenie Idealnego Klienta. Czyli już wiesz z KIM chcesz działać. W kroku trzecim zajmujemy się dookreśleniem JAK do niego dotrzeć. Jak to? Już, teraz a gdzie KURS? Zanim stworzysz kurs możesz już podjąć pierwsze działania interakcji z idealnym Klientem. To pomoże Ci zrozumieć jego potrzeby. Nasze JAK dookreślna sposoby dotarcia. Na tym etapie tworzymy ścieżkę klienta.

FORMA KURSU
krok 4

W tym kroku zaczynamy TWORZYĆ KURS. 4 krok i dopiero zaczynamy go tworzyć? TAK JEST! 3 wcześniejsze kroki były niezbędne do nakreślenia właściwego kierunku działań, idealnego odbiorcy i sposobu dotarcia do niego. Teraz już możesz wykonać dokładniejsze działania, dookreślić FORMAT kursu i działać nad opakowaniem swojej wiedzy w kurs. Dzięki tej kolejności nie wychodzisz od własnego założenia podziału kursu a od realnych potrzeb Twojego klienta.

PUBLIKACJA I TESTY
krok 5

Publikacja i testy. I tutaj wszystko dopiero się ZACZYNA! Słowo TESTY ma największe znaczenie w tej fazie. Publikacja kursu nie oznacza, że jest to  forma skończona i gotowa do wdrożenia. Nie jest – jest to wersja MVP – minimalny wartościowy produkt, który puszczamy w ruch w celu weryfikacji. Celem tej fazy jest dopracowanie naszego kursu i udoskonalenia tak, aby dawał konkretne EFEKTY naszemu idealnemu klientowi. Sprawdzamy jak reagują odbiorcy, czego im brakuje i udoskonalamy go.

Zapisz się na darmowe szkolenie online Jak tworzyć kursy online

Kursy będą w formie video dostępnej po zalogowaniu.

Ok. Tyle wiedzy i wszystko BEZPŁATNIE?  Skoro czytasz ten fragment to oznacza, że jesteś AMBITNĄ bestią :) Już Cię lubię! Absolutnie nie wiem jak to się stało, że jeszcze się nie znamy! Musisz wiedzieć, że mam misję inspirować właśnie tak wspaniałe osoby i dzielić się z nimi swoją wiedzą jak tworzyć własne infoprodukty. Równocześnie jestem w fazie testów mojej nowej serii kursów więc będzie mi miło jeśli zwrotnie dasz mi feedback czy podoba Ci się poziom moich materiałów. Jako opcję dodatkową będziesz mieć możliwość skorzystania z Kreatywnego Mastermindu. Jest to już w płatnym pakiecie, ale to znacznie podnosi skuteczność i gwarancję wdrożenia wiedzy, którą dostajesz zupełnie bezpłatnie. Mastermind to cotygodniowe spotkania osób, które realizują podobne wyzwania w wymiarze online. Celem jest wzajemna motywacja i inspiracja w działaniach.

Weź życie w swoje ręce!

      

 

W czasie kiedy Ty nadal zastanawiasz się czy to na pewno dla Ciebie ja spokojnie siedzę z drugiej strony ekranu i zawijam kolejne kursy w sreberka ;) Cytując Stephena Kinga: „Amatorzy siedzą i czekają na inspirację, reszta z nas po prostu wstaje i idzie do pracy!”


To jak? Wchodzisz w to?




„Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie!”

Mahatma Gandhi

Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Więcej Informacji

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Instytut Rozwoju Infografiki Anita Bednarczyk z siedzibą w Polsce.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Powyższa treść polityki cookies została zaczerpnięta (we fragmentach / w całości) ze strony http://wszystkoociasteczkach.pl www.wszystkoociasteczkach.pl. Jest chroniona prawem autorskim, które przysługuje IAB Polska.

Zamknij